
Česta pitanja
Osnove korištenja
Koliko košta Nextbike i koje su tarife dostupne?
Ovisno o sustavu, dostupne tarife i cijene mogu se razlikovati. Obično nudimo mjesečnu i godišnju pretplatu uz osnovnu tarifu vožnje. U mnogim gradovima postoje i posebni uvjeti za pretplatnike javnog prijevoza i studente. Koje su tarife dostupne, možete pročitati na web stranici sustava pod opcijom tarife. Ako ne znate web mjesto sustava, upotrijebite pretraživanje lokacije.
Pretplate se obično ne produžuju se automatski.
Tarife i pretplate se obično odnose samo na prvi bicikl, ako se unajmljuje više bicikala u isto vrijeme. Informacije o tome možete pronaći i na web stranici dotičnog sustava.
Kako izbjeći kaznu od 30 € za nepropisni povrat?
Ako ste nepropisno vratili bicikl, možete izbjeći uobičajenu naknadu od 30 € ponovnim iznajmljivanjem bicikla i propisnim vraćanjem. Uzastopni najam istog bicikla se spaja.
To znači da se konačno razdoblje najma računa od vremena početka prvog najma i vremena povratka drugog najma. Pauza između dva najma tada se također dodaje vremenu najma. Kazna od 30 € bit će uklonjena kada vratit bicikl na službenu stanicu.
Gdje mogu iznajmiti bicikle sa svojim nextbike računom?
S nextbike računom možete koristiti gotovo sve nextbike povezane sustave za dijeljenje bicikala diljem svijeta. U Hrvatskoj možete iznajmiti bicikle u više od 40 gradova ili općina.
Međutim, za neke sustave potrebna je posebna registracija u odgovarajućem sustavu. Ovo se odnosi na MVG-Rad München, VAG_Rad Nürnberg, Mol Bubi Budapest / Mađarska, Sitycleta / Las Palmas de Gran Canaria i Bilbaobizi u Bilbau / Španjolska. U nekim sustavima bicikle je moguće iznajmiti bez ponovne registracije, ali samo putem lokalne aplikacije. Ovo se između ostalog odnosi na Veturilo Varšava / Poljska.
Što se događa ako svoj bicikl vratim izvan službene stanice?
Ako vratite svoj bicikl izvan službene stanice, naplatit će se naknada za uslugu od najmanje 30 €. Više informacija o naknadama za usluge možete pronaći na web stranicama sustava.
Gdje mogu vratiti bicikl?
Bicikli se mogu vratiti isključivo na službene parking stanice koje mogu imati fizičku oznaku ili biti virutalnog oblika. Na karti lokacija u nextbike aplikaciji možete jednostavno vidjeti gdje se nalaze službene parking stanice.
Bicikli se mogu vratiti samo u sustavu u kojem su iznajmljeni. Povrati izvan grada mogu biti naplaćeni dodatnom servisnom naknadom.
E-bicikle je potrebno gurnuti u postolje za punjenje ukoliko ono postoji. Ako nije slobodno, stavite bicikl pored stalaka za parkiranje.
Kako funkcionira Nextbike?
Registrirajte se jednostavno i besplatno putem aplikacije ili web stranice. Bicikle je moguće iznajmiti putem nextbike aplikacije ili telefonske linije.
Registracija
Kako mogu aktivirati svoj korisnički račun?
Da biste aktivirali svoj korisnički račun, morate dodati način plaćanja svom korisničkom računu. Teretit ćemo Vaš račun s 10 € kako bismo potvrdili Vaš način plaćanja. Ovo nije naknada, ali će biti dostupno na Vašem računu kao kredit za najam. Svi dostupni načini plaćanja navedeni su u aplikaciji.
Nakon uspješnog terećenja Vaš korisnički račun će biti odmah aktiviran. Samo ako izvršite bankovni transfer, Vaš račun će biti aktiviran nakon dva do četiri dana, ovisno o banci.
Kako se mogu registrirati?
Možete se prijaviti putem web stranice, aplikacije ili na terminalu. Ovisno o gradu, možda neće biti dostupni svi kanali za registraciju. Informacije o registraciji mogu se pronaći na odgovarajućoj web stranici sustava. Ako ne znate web mjesto sustava, upotrijebite pretraživanje lokacije.
Zašto moram platiti 10 € iako je registracija besplatna?
Kako bismo potvrdili Vaš način plaćanja i aktivirali Vaš račun, Vaš bankovni račun bit će terećen za 10 €. Međutim, to nije naknada za registraciju, već se može koristiti kao početni kredit za vožnje.
Korisnički račun
Kako mogu platiti uNextbike, kako se vrši naplata i gdje mogu preuzeti fakture za svoja putovanja?
Ako ste naveli kreditnu karticu kao način plaćanja, naknade za Vaša putovanja obično će biti terećene 24 sata nakon Vašeg najma.
S metodom plaćanja izravnim zaduženjem, mjesečno teretimo otvorene naknade s Vašeg bankovnog računa.
Svoju povijest iznajmljivanja i fakture s izravnim zaduženjem možete vidjeti u bilo kojem trenutku na svom korisničkom računu. Prijavite se putem web stranice. Imajte na umu da su fakture dostupne tek nakon kraja mjeseca.
Zašto je moj račun deaktiviran?
Vjerojatno imate otvorena dugovanja koja ne mogu biti naplaćena s Vašeg bankovnog računa ili nemate dovoljno položenih sredstva plaćanja. Provjerite ovo u svom korisničkom računu i kontaktirajte korisničku službu ako ste u nedoumici.
Kako mogu obrisati svoj račun i što se događa s preostalim saldom?
Možete jednostavno izbrisati svoj račun u korisničkoj aplikaciji u korisničkim postavkama računa. Odaberite opciju “Profil” te zatim tri točkice u gornje desnom rubu ekrana nakon čega će se pojaviti opcija brisanja računa.
Alternativno, možete nam poslati svoje otkazivanje e-poštom na info@nextbike.hr ili poštom (adresa se nalazi u podnožju web stranice).
Kako mogu promijeniti svoj broj telefona?
Za promjenu Vašeg telefonskog broja, obratite se našoj korisničkoj službi na info@nextbike.hr. Pošaljite e-poštu s adrese e-pošte koju koristite za svoj račun.
Najam, parking i povrat bicikla
Brava bicikla se ne otključava. Što da radim?
Prvo provjerite blokira li žbica bravu laganim okretanjem stražnjeg kotača. Zatim otvorite aktivni najam u svojoj aplikaciji i kliknite na ‘otključaj’. Otključavanje će se ponovno pokrenuti.
Ako se okvir za zaključavanje ne otvori ni nakon ponovnog pokušaja otvaranja putem aplikacije, kontaktirajte našu službu za korisnike odmah putem nextbike aplikacije ili email-a info@nextbike.hr# .
Što se događa ako svoj bicikl vratim izvan službene stanice?
Ako vratite svoj bicikl izvan službene stanice, naplatit će se naknada za uslugu od najmanje 30 €. Više informacija o naknadama za usluge možete pronaći na web stranicama sustava.
Što da radim ako moj bicikl ima kvar?
Kvarovi se lako mogu prijaviti putem funkcije podrške u našoj aplikaciji. Molimo provjerite ima li na biciklu očitih nedostataka prije iznajmljivanja i obavijestite nas o svim oštećenjima kako bismo bicikle mogli zaključati i popraviti što je prije moguće.
Ako ste krenuli s biciklom u vožnju i tek tada primijetili kvar, parkirajte bicikl na najbližu službenu stanice i prijavite kvar na biciklu putem aplikacije. Zbog lakšeg određivanja kvara, molimo Vas da nam pošaljete sliku ako ste to u mogućnosti. Naknada za vožnju će Vam biti vraćena kada potvrdimo kvar.
Nažalost, ne možemo Vam vratiti nikakve naknade ako ste nastavili koristiti bicikl unatoč očitim nedostacima.
Zašto moram platiti 30 € servisne naknade (iako sam vratio bicikl tamo gdje sam ga unajmio)?
Naknada za uslugu od najmanje 30 € bit će naplaćena ako ste bicikl vratili izvan službene stanice.
Nije važno je li bicikl već iznajmljen izvan izvan službene parking stanice. Naknada za uslugu prethodnog korisnika ne pokriva nedolično ponašanje sljedećeg korisnika.
Gdje mogu vratiti bicikl?
Bicikli se mogu vratiti isključivo na službene parking stanice koje mogu imati fizičku oznaku ili biti virutalnog oblika. Na karti lokacija u nextbike aplikaciji možete jednostavno vidjeti gdje se nalaze službene parking stanice.
Bicikli se mogu vratiti samo u sustavu u kojem su iznajmljeni. Povrati izvan grada mogu biti naplaćeni dodatnom servisnom naknadom.
E-bicikle je potrebno gurnuti u postolje za punjenje ukoliko ono postoji. Ako nije slobodno, stavite bicikl pored stalaka za parkiranje.
Kako funkcionira Nextbike?
Registrirajte se jednostavno i besplatno putem aplikacije ili web stranice. Bicikle je moguće iznajmiti putem nextbike aplikacije ili telefonske linije.
Mogu li parkirati bicikl tijekom najma?
Da, možete.
Aktivirate način parkiranja u aplikaciji i zatim zatvorite bravu (pažnja: zatvorite li bravu prije nego što je aktiviran način parkiranja, bicikl će biti odmah vraćen). Da biste nastavili voziti bicikl, završite način parkiranja u aplikaciji i brava će se automatski otvoriti. Nikada ne prekidajte način parkiranja ako se ne nalazite pokraj bicikla.
Najam ostaje aktivan tijekom načina parkiranja i naplaćivat će se kao i obično.
Što da radim ako je terminal u kvaru?
Ako terminal nije u funkciji, još uvijek možete unajmiti i vratiti bicikle na odgovarajućoj stanici putem aplikacije. Obavijestite našu službu putem aplikacije, telefona ili e-pošte o kvaru kako bismo ga mogli brzo popraviti.
Kako izbjeći kaznu od 30 € za nepropisni povrat?
Ako ste nepropisno vratili bicikl, možete izbjeći uobičajenu naknadu od 30 € ponovnim iznajmljivanjem bicikla i propisnim vraćanjem. Uzastopni najam istog bicikla se spaja.
To znači da se konačno razdoblje najma računa od vremena početka prvog najma i vremena povratka drugog najma. Pauza između dva najma tada se također dodaje vremenu najma. Kazna od 30 € bit će uklonjena kada vratit bicikl na službenu stanicu.
Kako mogu vratiti Nextbike bicikl?
Postupak povrata razlikuje se ovisno o vrsti bicikla i vrsti sustava.
Postavite bicikl na službenu stanicu ili – ako je dostupno – unutar virtualne zone sustava i zaključajte ga.
E-bicikle je potrebno gurnuti u stalak za punjenje. Ako nije slobodno, stavite bicikl pored njega.
Brava okvira:
Ako bicikl ima bravu okvira, zatvorite bravu. Bicikl se automatski vraća.
U svim slučajevima pomoću aplikacije provjerite je li povrat bio uspješan i odmah obavijestite korisničku službu ako to nije slučaj.
Web stranice posebnih sustava za svaki grad objašnjavaju kako najam funkcionira u ovom gradu. Ako ne znate web stranicu sustava, koristite pretraživanje lokacije.
Gdje mogu iznajmiti bicikle sa svojim nextbike računom?
S nextbike računom možete koristiti gotovo sve nextbike povezane sustave za dijeljenje bicikala diljem svijeta. U Hrvatskoj možete iznajmiti bicikle u više od 40 gradova ili općina.
Međutim, za neke sustave potrebna je posebna registracija u odgovarajućem sustavu. Ovo se odnosi na MVG-Rad München, VAG_Rad Nürnberg, Mol Bubi Budapest / Mađarska, Sitycleta / Las Palmas de Gran Canaria i Bilbaobizi u Bilbau / Španjolska. U nekim sustavima bicikle je moguće iznajmiti bez ponovne registracije, ali samo putem lokalne aplikacije. Ovo se između ostalog odnosi na Veturilo Varšava / Poljska.
Tarife i uvjeti
Koji se uvjeti primjenjuju za dnevne/tjedne/mjesečne ili godišnje pretplate?
Obično je uključeno prvih 30 minuta po najmu. Svakih dodatnih pola sata naplaćuje se prema osnovnoj tarifi. Besplatne minute obično vrijede samo za prvi bicikl ako se unajmljuje više bicikala u isto vrijeme. Područje valjanosti tarifa može varirati.
Pretplate obično vrijede samo za sustav u kojem je kupljena (pretplata u Hrvatskoj se ne može koristiti u npr. Mađarskoj). Cijene, područje valjanosti i informacije o mogućem automatskom produljenju tarifa mogu se pronaći na dotičnim web stranicama sustava. Ako ne znate web mjesto sustava, upotrijebite pretraživanje lokacije.
Kako mogu otkazati pretplatu?
Pretplate i tarife koje se ne produžuju automatski ne moraju se poništavati. Pretplate i tarife s automatskim obnavljanjem mogu se poništiti u aplikaciji.
Koliko košta Nextbike i koje su tarife dostupne?
Ovisno o sustavu, dostupne tarife i cijene mogu se razlikovati. Obično nudimo mjesečnu i godišnju pretplatu uz osnovnu tarifu vožnje. U mnogim gradovima postoje i posebni uvjeti za pretplatnike javnog prijevoza i studente. Koje su tarife dostupne, možete pročitati na web stranici sustava pod opcijom tarife. Ako ne znate web mjesto sustava, upotrijebite pretraživanje lokacije.
Pretplate se obično ne produžuju se automatski.
Tarife i pretplate se obično odnose samo na prvi bicikl, ako se unajmljuje više bicikala u isto vrijeme. Informacije o tome možete pronaći i na web stranici dotičnog sustava.
Kako mogu iskoristiti posebne uvjete nextbike partnera?
Povezivanje s partnerima radi iskorištavanja posebnih uvjeta može se napraviti u nextbike aplikaciji koristeći opciju “Novčanik”. Kako se točno koriste i koje su pogodnosti možete pročitati na web stranicama nextbike sustava ili na stranicama partnera.
Kako mogu povezati svoj Nextbike račun s nextbike partnerom da bih iskoristio posebne uvjete? Gdje vrijedi popust?
Osim ako nije drugačije navedeno, posebni uvjeti kroz partnerske suradnje vrijede samo u dotičnom gradu ili u dotičnom nextbike sustavu. Nadalje, popust se najčešće odnosi samo na prvi bicikl ako se unajmljuje više bicikala istovremeno.
Detaljne uvjete možete pronaći na stranici sustava Nextbike, stranicama partnera ili u nextbike aplikaciji.
Bicikli
Nudi li Nextbike dječje bicikle, kacige i prikolice?
U pravilu, nextbike i njegovi pod-brendovi kao što je Nextbike ne nude nikakvu dodatnu opremu.
Koje vrste bicikala nudi nextbike?
Nextbike ima nekoliko tipova bicikala. Možete razlikovati bicikle s visokim ili niskim pristupom i bicikle s drugačijom vrstom brave. Bicikli mogu imati kombinirane brave, brave za vilice na prednjoj vilici ili brave za okvir na stražnjem kotaču. Pedeleci i teretni bicikli također se koriste u nekim gradovima. Također, nextbike u ponudi ima i dječje bicikle i tandeme.
U gradovima koji nude nekoliko vrsta bicikala, možete koristiti filtar u svojoj aplikaciji za traženje određene vrste bicikala (gornji desni kut glavnog ekrana).
Možete saznati koji su bicikli dostupni na web stranici sustava. Ako ne znate web mjesto sustava, upotrijebite pretraživanje lokacije.
(Naš ebike proizvod je zapravo tzv. pedelec. To je bicikl s ograničenim motoriskim pogonom, koja se uključuje prilikom okretanja pedala. Pravno, nema razlike između pedeleca i bicikla s pedalama. Kacige i vozačke dozvole nisu potrebne .)